söndag 28 september 2014

Tankar om mitt kära Kalmar FF

2-3 förlust idag mot Häcken hemma. Jag tycker att Kalmar visade upp ett bra spel och kunde lika gärna vunnit men det blev inte riktigt så. Jag tycker det var ett bra fall framåt. Jag stod ännu en gång i klacken. Nu detta med klacken! 

Idag har det under all kritik. Jag var en utav få som sjöng och tro mig jag försökte sjunga så mycket jag bara orkade för att stötta just laget i mitt hjärta. Men jag blir riktigt ledsen och förbannad när det verkade som att ingen annan ville sjunga för att stötta laget. Vi har väldigt få som sjöng för att ge stöttning. Killarna i Kalmar FF förtjänar bättre. Hur kul är det för killarna när det är helt tyst och när de inte får stödet. 

Så skärpning och stötta killarna bättre nästa gång. Sen detta med den dåliga publiksiffran. Vart finns ni när laget behöver stödet? Det hjälper ju inte laget ett skit, och att alla sitter hemma och gnäller. Ta er till matcherna och stötta laget i stället. Det är verkligen nu man ser vilka som är medgångssupporter och inte. 
Jag stöttar laget i med och motgång. Alltid oavsett Kalmar FF:are 

Sen är jag fullt medveten om att laget är inne i en svacka och att det måste hända något i föreningen men jag slutar aldrig att stötta laget för det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar