måndag 8 september 2014

Mamma & Pappa 39års giftermål och jag 26 år

I lördags hade mina älskade föräldrar 39årig bröllopsdag. Ni förtjänar det bästa och ni är mina stora förebilder när de gäller giftermål :)

Jag fyllde även 26 år, så det känns lite speciellt att födas på just mamma och pappas bröllopsdag men man kan ju säga att dem verkligen fick en fin gåva.

Jag blev väckt med frukost på sängen som min älskade man hade gjort i ordning. Fick fina öronhängen utav min man. Jag öppnade även presenten jag fick utav min ena svägerska med familj. Det var två böcker som jag troligtvis kommer läsa igenom ganska fort. Tusen tack :) Vi gjorde iordning lite här hemma i lägenheten och fixade de sista inför gästerna som skulle komma och fira mig.

Mina föräldrar och min syster med hela hennes familj kom på lite fika. Jag fick både fina presenter och fina blommor. Jag hade gjort en egen tårta som vi bjöd på.

Här är tårtan jag hade gjort dagen till ära.

Stolta syskon 6 september 1988 på Kalmar BB.


Min älskade mamma med mig i sin famn.


Detta var enligt mamma det bästa jag visste. Att ligga på pappas bröst. Detta är tider de.. Kan inte fatta vart dessa 26 åren har tagit vägen.


 
På kvällen kom några kompisar till oss på lite party, tårta och så småningom utgång. Jag fick parfymer och en fin ljuslykta. Vi dansade lite här hemma, sjöng karaoke och massa andra galna saker. Det blev en sen utekväll och vi var inte hemma förräns cirka 03:30 på morgonen. Men kul hade vi det :)




Jag och min älskade man
 

Den fina ljuslyktan

Jag och min älskade vän Madde :)






Tusen tack för alla gratulationer, presenter och för att ni kom.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar