måndag 22 september 2014

Mina tankar om Färjestads inledning!

Nu har Färjestad spelat 4 matcher denna SHL säsong. Dem har spelat ihop 5 poäng. 2 förluster och 2 vinster varav en vinst efter straffar mot Växjö i lördags. 
Hade såklart velat ha mer poäng men tycker att spelet sitter bättre än vad det gjorde vid denna tiden förra säsongen. 

Och dem ligger ju inte sist heller :) straffvinsten mot Växjö i lördags var en underbar sådan. Den upphämtningen Färjestad gjorde att komma igen efter ett 3-1 underläge till att göra 2 mål på 30 sekunder och sen vara så kylig i straffarna är verkligen lagmoral. 

Att laget inte gav upp utan fortsatte kämpa.. Jag slutar aldrig att förvånas över detta laget. När jag har en dålig dag och allting inte är på topp så kan jag bara sätta mig ner och tänka på laget som ger mig så mycket kärlek och lycka. Dem är verkligen guld värda för mig. Att man kan älska ett lag så mycket. Men det gör jag. 

Jag avslutar med ett fint motto jag har när det gäller den fina familjen. 

Vi vinner tillsammans och förlorar tillsammans. FBK-are i med och motgång. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar