tisdag 23 september 2014

Ensamheten

I helgen har jag varit själv hemma då mannen varit i Linköping hos sin kompis. Han åkte i fredags eftermiddag efter jobbet och kom hem i söndags kväll. Jag hatar verkligen att vara ensam hemma och det värsta är att sova på nätterna. Ända sen vi hade inbrott 2012 har jag haft svårt att sova själv hemma på natten. Jag får panik och alla små ljud man hör gör mig panikslagen. Så jag sov inte många timmar denna helgen.

I fredags eftermiddag tog jag med mig systemkameran och tog en promenad ner till Björkenäsbadet. Jag satte mig vid bryggan, tog lite bilder och bara lyssnade på vågorna. Jag har inte känt mig på topp de senaste dagarna. Jag har cyklat omkull med cykeln så har haft ont överallt och har fortfarande ont i knät, ena handen och axeln.

Och när jag är själv hemma så kommer alla jobbiga tankar fram. Så mycket tankar och funderingar som man har.











1 kommentar:

  1. Hej. Fina bilder, du är duktig. Men varför denna lessna bild på dig?

    SvaraRadera