måndag 8 september 2014

1 årig bröllopsdag 7/9 2014

Igår firade jag och min älskade man 1 årig bröllopsdag. Jag kan inte fatta vart detta året som gifta har tagit vägen. Men jag är lyckligare än någonsin. Den 7/9 2013 är en dag jag aldrig kommer glömma. Vi hade ju sånt fint väder och de var lika fint väder i går. Underbart helt enkelt.

Vi började dagen med att äta på Larmgatan 10. Mina föräldrar var även med för dem firade som sagt 39 årig bröllopsdag i lördags. Det var supergott.. Väl här hemma tände vi ljus i lägenheten, åt lite tårta och lite godis. Vi satte på våran bröllopsfilm och tittade på den och tänkte tillbaka på just den stunden som var så magisk. Fick gåshud första gången jag såg filmen och fick även rysningar igår. Och sen höra alla fina talen igen och se allt om igen gör att minnena kommer igen. Och att höra min underbara kusin sjunga Kärleken förde oss samman så himla vackert.

Senare på kvällen satte vi på ugnen och la sen in en plåt med vitlöksbröd som vi åt tillsammans. Vi hällde upp god dricka i de två fina glasen vi fick utav min älskade barndomsvän och tärna i bröllopspresent. Vi skålade för oss och allt var så där magiskt och vi bara njöt av dagen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar