tisdag 7 oktober 2014

Fin helg i Skåne


I helgen var jag, min man, min svärfar och hans sambo Ann-Christin i Skåne. Mannen skulle springa Malmö halvmarathon i lördags. Vi kom dit vid 12 tiden i fredags. Vi var hos Ellinor och Micke och barnen och fikade och lekte. Vi var i Malmö och hämtade ut Kristers nummerlapp. Framåt kväkaren åkte vi hem till min andra svägerska Kristina och hennes familj i Lomma där vi skulle sova. Det blev hämtmat och annat gott. En härlig fredag. 

På lördagen var vi och kollade på när Krister sprang Malmö halvmarathon. Han sprang 2,1 mil på 1 timme och 59 minuter. Och jag är superstolthet över honom då han hade ont i halsen samtidigt. På kvällen åt vi allihopa tacos och hade en jättetrevlig kväll. 

På söndagen tog vi det ganska lugnt. Vi var ute och gick, fikade och åt lite innan vi åkte hem till Kalmar igen. 
Det var en härlig helg där man kunde slappna av och tänka på annat.   















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar