tisdag 26 augusti 2014

7 år av kärlek och lycka

I söndags firade jag och min älskade man att vi varit tillsammans i 7 år. Det har varit 7 år utav kärlek och lycka. Att jag nu är gift med dig gör inte saken sämre. Du är helt fantastisk och jag är så glad över att ha dig i mitt liv.

Dessa 7 åren har verkligen gått fort. Jag njuter utav varje dag jag får spendera tillsammans med dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

24/8 2007 är ett datum jag aldrig kommer att glömma, dagen då det blev du och jag.


Du är lycka för mig. Min för evigt.

2 kommentarer:

  1. Härligt! Hur träffades ni?

    SvaraRadera
  2. Vi jobbade ihop sommaren 2007. Det började med vänskap, och det utvecklades till riktiga känslor. Den 24 augusti 2007 på kvällen träffades vi på ett uteställe, vi pratade och dansade med varandra hela kvällen och han följde med mig hem och sen dess har vi alltid varit ett par.

    SvaraRadera