onsdag 3 april 2013

Kärlek!!

Påsken har varit en väldigt bra helg :) På långfredagen var jag och Krister hemma hos hans pappa och sambo och åt påskmat. Kristers andra syster med familj var också där. Det var mycket trevligt. Tog tyvärr inga kort så kan inte visa...

I lördags var det dags för påskmiddag hos mina älskade föräldrar.  Maria, Patrik och Linnéa var också där, William var hos sin pappa tyvärr.. Sen var Andreas och Martina där också. Det var mycket trevligt och mycket prat om allt och lite till :) 

I söndags spelade jag trumpet i Kyrkan igen, och det gick kanonbra :) Jag och Krister umgicks även med min underbara vän Jessica och hennes Christian. Vi åt god mat och avslutade kvällen med en bio...  I måndags var vi på modehuset bland annat och även hälsade på min bror, Martina jobbade tyvärr men en fika blev det :) 




























Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar