måndag 8 april 2013

5 månader kvar..

Igår var det 5 månader kvar tills jag och min underbara Krister gifter oss.. 5 månader kvar tills jag blir Anna Eriksson... Tiden sedan Kristers frieri har gått så himla fort... Planeringen är i full gång och vi njuter för fullt.

Jag har träffat mannen i mitt liv. En sann kärlek som jag kan dela allt med... Han betyder verkligen allt för mig och vet inte vad jag skulle göra utan honom...

Jag älskar dig Krister av hela mitt hjärta, du och jag... Vad vore jag, utan dina andetag..

Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. Hej Gumman vilket fint inlägg du gjort. Blir helt rörd. Ja, det skall bli hur underbart som helst. Du betyder allt för mig med. Vet inte heller vad jag skulle ha gjort utan dig. Du är det bästa som hänt mig.

    Ja, tänk att det bara är 5 månader kvar tills du blir en fru Eriksson. Du och jag mitt hjärta älskar dig din kärlek Krister.

    SvaraRadera