söndag 28 april 2013

Helgen..

Denna helgen har Krister varit i Linköping hos sin kompis.. Så i fredags kväll så var jag hemma hos mamma och pappa och mös.. Jag fick sova i deras gästsäng och det kändes genast som det gjorde när jag bodde hemma...

Igår var vi och handlade bland annat... På kvällen kom min älskade vän Maria hit och vi lagade lite tacos ihop och det var riktigt kul... Efter maten så spelade vi Super Mario Bros Wii och som vanligt så utbrast vi i många skratt... Vi gjorde lite Pannacotta och senare på kvällen så satte vi oss och kollade på film... Först var det Over her dead body och sen hoppade vi in i Bridget Jones dagbok..

Efter många timmar med bus och skratt gick vi och la oss... Vill tacka för en underbart rolig lördagskväll med bästa Maria.... Tack för att du ville spendera din lördagkväll, natt och morgon här... Du förgyllde min dag och jag är glad och lycklig av att du är just min kompis... Du är den kompis som jag känt längst, praktiskt taget hela våra liv.

Ikväll kommer min underbara blivande man hem och jag har saknat honom...
Men i eftermiddag ska jag följa med mamma och Linnea hem till mina kusiner för att fira Ann -Sofies och viktors födelsedag.

Hoppas alla haft en bra helg för det har jag haft...

Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar