tisdag 26 mars 2013

Påskmys :)

Har gjort lite påskfint här hemma inför påskhelgen.... 


 Har satt upp gardinerna som Krister fick i födelsedagspresent i köket :) De blev jättefint:)
 Påskkärringen är uppe i köksfönstret...

Såna här småägg hänger på gardinstången i köket.. 
 Kyckling från barndomen..
 Den här hade mormor hemma hos sig och den gör sig fin även här hemma...

 Denna hade mormor också hemma hos sig, och i denna förvaras det lite påskgodis :)

 Den lilla haren som står bredvid blomman har jag fått utav mormor då jag var liten. Den ger minnen även den.. Är det påsk ska det vara fint:)
 Detta blev dagens mat, mitt hemmagjorda potatismos och min goda ugnsstekta falukorv :)




Idag var jag och Krister och lämnade Linnea på dagis. Alltid lika roligt att få hjälpa till. Imorgon ska jag jobba lite, det ska bli skönt att få röra lite på sig.. :) 

Och på söndag, alltså påskdagen ska jag spela i kyrkan igen, spelade även i söndags och det gick kanonbra. Är verkligen stolt över mig själv. 

Pussar & Kramar 
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar