måndag 22 april 2013

Äntligen vår

I torsdags kväll var jag, Krister och Maria på Guldfågeln Arena för att se Kalmar FF mot Elfsborg. Vi stod i klacken ännu en gång och även fast det bara blev 1-1 så tyckte jag Kalmar spelade rätt så bra fotboll:)

I fredags var jag på vårdcentralen och tog massa prover på grund utav min huvudvärk som jag haft i 1 månad nu.. Sen åkte jag och jobbade 11-16. På kvällen var vi hos Andreas och Martina för att fira hennes 29 årsdag. Vi fick goda frallor och god paj som Martina hade gjort. Det var jättegott och trevligt.

I helgen har det varit väldigt skönt väder och solen har lyst upp hela vardagen. Jag och Krister gick hem till mamma och pappa där de höll på med sin uteplats.. William och Linnea var också där.. Vi fikade i det fina vädret.

Kvällen spenderade jag hos mamma och pappa för Krister var iväg och jobbade.

Igår bjöd vi mamma och pappa på mat bland annat. Vi har även gjort fint på våran egna uteplats. Här kommer lite bilder från de senaste dagarna..

 Den goda pajen som Martina gjorde...
Krister

 Pappa...
Nu blir det fika :)


Mamma var glad..

Linnea sitter och myser i solen..

Mitt livs stora kärlek..

Mamma och Pappa...

Vår fina sköldpappa som vi köpte på Blomsterlandet...


Molle njuter i solen...

 Jag undrar vad Molle har hittat här :)
Molle :)


 De blev lite fika på uteplatsen....
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar