måndag 8 april 2013

Lördagsmys

I lördags förmiddag tog jag och Krister med William till Skälby för att leka. Vi gick och kollade på alla djuren, tog en god fika på caféet och sen avslutade vi med att leka en timme på lekplatsen där :) 









Vi åkte sen hem till oss igen så William fick leka lite med tågbanan...

På eftermiddagen åkte vi allihopa till min kusin Erica som fyllde 18 år i lördags. Det var mycket trevligt.  

I går var jag och Krister på Guldfågeln Arena och kollade på när Kalmar FF hade sin första hemmatch i år, mot Häcken.. Vi stod i klacken, kommer definitivt stå där flera gånger.. Sjöng och skrek hela tiden... 

Pussar & Kramar
A
 

1 kommentar:

  1. Tack moster och Krister för att ni ville leka med mig. Jag är så tacksam att ni tar hand om William. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Tack min kära syster och svåger

    SvaraRadera