torsdag 25 april 2013

!!!!

I tisdags kväll var jag hos min kusin på måbra kväll. Vår andra kusin Caroline visade aleo vera produkter. Vi fick smaka olika drycker och vi fikade. Det var trevligt att träffas. På morgonen tidigare var jag på vårdcentralen igen och tog prover. 

Vi har fotat lite fina blommor som vi har på vår uteplats. Även Molle tycker det är skönt när solen är framme och när vår blommor har kommit fram och blommar. :) 

Denna veckan har jag bara jobbat 2 dagar. Jag tycker det är tråkigt att inte ha något jobb eller timvikariat i det jag är utbildad inom men inte mycket att göra åt just nu. Sommarjobb har jag fått inom det jag vill och det är jag jätteglad för. =) 
Men sen undrar man hur det kommer bli till hösten, kommer man få något längre eller är det tillbaka på ruta 1 igen.. Många funderingar har man. Inte konstigt man sover dåligt om nätterna och är stressad och oroad. 

Men det är väl sånt som ordnar sig för eller senare... Man ska aldrig ge upp. Har Krister här hemma som stöttar mig hela tiden och det betyder allt för mig. Blev lite nedstämt blogginlägg i slutet men kände för att skriva av mig lite..

Hoppas alla får en underbar helg...

Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar