onsdag 29 juni 2011

Växjö!!!

Idag har jag, Krister, Jessica och Philippa varit i Växjö en halv dag..:-) Vi skulle åka och kolla vart min skola ligger som jag börjar på nu i september...Det var inte så svårt att hitta dit:-) Sen gick vi därifrån in till stan och skulle kolla runt lite och så...

Jag köpte en söt gul klänning och Krister köpte sig ett linne..:-) Det var väldigt varmt ute idag men det var trevligt och komma ut lite.... Vi åt god lunchbuffé på någon restaurang och det var väldigt gott måste jag säga:-) Vi åkte hem runt kvart i två och var hemma vid tre här igen.. Det var skönt att komma hem måste jag säga, borta bra men hemma bäst säger man ju:-)

Ikväll sitter jag och tar det lugnt... Dricker en cider... Jag ska jobba tidigt imorgon bitti så ska bara ta de lugnt.. Jobbar nu tors, fre och lördag..Sen ledigt två dagar:-) På lördag efter jobbet ska mamma hämta mig för då ska vi till min morbror i Vassmolösa en stund...

Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar