fredag 10 juni 2011

Fredag igen!

Nu är det fredag igen:-) Ikväll blir det till att sitta hemma och ta de lugnt, Krister jobbar kväll så blir en lugn hemmakväll...=) Denna veckan har jag umgåtts mycket med min underbara vän Jessica.. Vi har spelat Wii för fulla muggar, kollat massa film och bara umgåtts:-)

Igår kväll var det sommarfest på Philippas förskola Ljusglimten så jag och Jessica var med på det...Vi grillade och Philippa hade verkligen roligt.... Man ser att hon trivs väldigt bra på sin förskola...=) Senare på kvällen så satt jag och Jessica här hemma och kollade film..=)

Snart är det midsommar och det ska bli riktigt kul=) På midsommarafton ska vi åka till Eksjö och fira min morfars bror som fyller 90 år :-) Det ska bli riktigt trevligt=) På midsommardagen ska vi åka ett helt gäng till Öland och grilla och massa annat..Sen blir det även björket på kvällen:-) Var inte där på hela förra sommaren men nu ska det bli av:-)

Ta hand om er och ha en underbar fredag kväll allihopa
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar