måndag 27 juni 2011

Midsommarhelgen!!!

Tänkte jag skulle sammanfatta min midsommarhelg!! På midsommarafton så åkte jag,krister,mamma,pappa, Maria, Patrik, William, Eva,Clas, Erica och Emelie till Eksjö för att fira min morfars bror Nisse som fyllde 90 år. Vi åkte framåt elva ifrån Nybro och var framme i Eksjö vid ett tiden...

Vi åt jättegod smörgåstårta och efter det så blev det tårta och kaffe :-) Efter det så åkte vi ett helt gäng till Borgmästarängen och skulle dansa kring midsommarstången bland annat:-) När vi kom tillbaka så blev det sill, potatis och sås:-) Senare på kvällen blev det tal, presentöppning och jordgubbar med glass och grädde och massa annat gott:-) Det blev lite alkohol senare på kvällen....Framåt halv tio tiden så åkte vi hemåt..:-) Det var en mycket trevlig och rolig midsommarafton=)

På midsommardagen så var jag, Krister, Jessica, Mamma,Pappa, Maria, Patrik och William på Öland och vi var ett helt gäng och grillade och hade det jättemysigt...Vi spelade även femkamp och mitt lag vann..Det blev tyvärr inget björket på grund utav det dåliga vädret men vi tar det en annan helg:-) Jessica sov över hos oss och vi spelade lite wii och så senare på kvällen..

Idag var det jobb igen.. Hade en jättehärlig och mysig midsommarhelg:-)

Pussar & Kramar
A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar