tisdag 14 juni 2011

Tisdag!

Idag så är det tisdag och jag har hunnit fixa på min komplettering så jag får slutgiltigt betyg i kursen....Snart ska jag iväg till gymmet en stund, alltid skönt att röra på mig...=) Denna veckan är det mycket födelsedagsfirande som väntar... Dels imorgon då Kristers söta systerdotter firar sin 4 års dag så då ska vi ut till dem i Trekanten:-) Sen på fredag fyller Kristers pappa år och då tänkte vi ge en liten sak:-)

På lördag åker jag med mamma och pappa till släktingarna i Eksjö...Vi ska fira en 60 åring...Vi åker bara för dagen men det ska bli kul ändå:-) På torsdag ska jag träffa min underbara vän Jessica, vi ska träffas inne i stan=)

På måndag börjar jag sommarjobba, känns skönt att få börja jobba lite och inte bara sitta hemma och glo...Skönt och få in lite pengar oxå:-) I sommar ska man jobba, bada och sola förhoppningsvis.. Den 9/7 ska jag och älsklingen på bröllop igen...Då är det Gabbe som ska gifta sig:-)

Sen firar jag och Krister 3 årig förlovningsdag den 24/7 också..:-) Vi får se vad vi ska hitta på för kul då.:-) Och inte nog med det så firar vi 4 år som ett par månaden efter nämligen den 24/8. Kan knappt fatta att vi har varit tillsammans i fyra år..

Det kunde jag aldrig ana när jag träffade Krister att jag skulle må så bra och vara så lycklig..Jag trodde aldrig att jag vid 22 års ålder skulle ha allt jag någonsin velat ha. . Han gör mig till den lyckligaste tjejen i hela världen:-) Kan inte annat än le och jag är upp över öronen förälskad och det efter fyra år tillsammans..Många fler ska det bli!!! :-)



Ta hand om varandra...
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar