söndag 5 juni 2011

Ett tag sedan!

Det var ett tag sedan jag skrev här.. Har varit dålig på att blogga på senaste tiden..Man har gjort så mycket och nu när det börjar bli riktig sommarvärme så vill man inte sitta inne vid datorn direkt...=)

Vi har målat om min mormors gamla soffa som hon hade i sitt kök.. Den blev jättefin och mamma har lagt på nytt tyg på den också, det känns nu som om man har mormor hos sig...=) Mormor skulle även fyllt 88 år den 28 maj... Var på hennes grav och satte en blomma....Sen åkte vi även till farmors grav då det var mors dag också:)

Har nu slutat skolan och har nu sommarledigt fram till den 20.de juni då jag börjar sommarjobba..:-) Har även fått mitt sommarschema och jag är mycket nöjd kan jag säga:-) Den 28 maj firade vi min pappa som fyllde 62år. Vi firade med mycket goda sallader och dressingar som mamma hade gjort och sen med en supergod pärontårta som pappa tagit hem från sitt jobb=) Jag har även varit lite barnvakt och så..:-)

I onsdags så tog mina två kusiner Caroline och Martina examen...Men vi kunde tyvärr bara åka till Caroline som blev färdig sjuksköterska=) Och som även fyller 25 imorgon:-) Där blev det goda pajer och jättegod tårta... På kvällen var jag och Krister på fest hos Pontus i Oxhagen, en mycket trevlig kväll=)

Igår kväll var jag, Krister, Mamma, Pappa, Maria och Patrik på Ekudden och spelade minigolf=) Det var roligt även fast de i slutet inte gick så bra.. Sen åkte vi in till stan för o äta lite glass=)

Här kommer lite blandade bilder!

Här är lilla soffan som Mormor hade, nu har vi målat den vit=)



Detta fina blomsterarrangemang gav jag till min älskade mamma i mors dag..=) Bara för att jag Älskar henne och att jag uppskattar varje dag jag får ha henne som min mamma=) Ta vara på era mammor, ta inget för givet...Uppskatta era föräldrar...



Mormors grav.....



Caroline och min moster=)

Ta hand om er!

Pussar & Kramar
A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar