måndag 20 juni 2011

Måndag 20/6

Idag är det måndag och jag har idag jobbat min första dag för sommaren:-) Det gick jättebra, vi blev färdiga tidigt idag och det har gått alldeles utmärkt:-) Helgen som har varit var jättebra=) Ikväll ska jag och mamma på tupperware party hos min jobbarkompis Erika i Rockneby. :-)

I fredags kväll var jag och Krister hos hans pappa och sambo och firade att han fyllde år.. Där blev det goda kakor och god tårta=)

På lördagen åkte jag, mamma och pappa, moster Eva, Claes och min kusin Erica till Eksjö för att fira att mammas och Eva kusin Berit fyllde 60=) Vi åkte ifrån min mosters lite innan elva och vi var framme i Eksjö vid ett tiden... Det var en jättebra dag.. Det var jätteroligt att träffa alla släktingar som de var så länge sen man träffade sist, sysslingar bland annat:-) Det blev god planka, god dricka och väldigt god tårta.. Pratade massa minnen och hade det jättetrevligt... Vid sju tiden så åkte vi hem...En underbar dag och vilken underbar släkt man har, den bästa :-)

Igår så var jag och Krister och spelade minigolf på Ekudden med mamma och pappa.. Senare på kvällen var vi hemma hos Maria, Patrik och William... Vi lekte lite och fikade och så:-)

Nu blir det jobb i veckan och brandutbildning genom jobbet på onsdag med:-) Sen Eksjö på midsommarafton och Öland och Björket på midsommardagen...Livet leker..

Ta hand om varandra
Pussar & Kramar
A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar