söndag 10 juli 2011

Uppdatering!!!

Här kommer en liten uppdatering sen sist jag skrev...Denna veckan så har jag jobbat för det mesta... Men både i torsdags kväll och fredags så var jag och älsklingen och spelade minigolf på Stensö i värmen:-) Det var mycket trevligt måste jag säga..

Var även på stan med min underbara kärlek Krister och min underbara vän Jessica i fredags... Jag skulle köpa en present till min kusin Melvin som fyller 2 år idag..

Igår så var jag och älsklingen på Bröllop.. Det var våran kompis Gabriella "Gabbe" Palm som gifte sig i domkyrkan med sin Elin :-) Jessica, Matilda och Robert kom hem innan till oss och vi fixade i ordning presenten till dem och sådär:-) Vid 14:00 så började vigseln...Det var en jättevacker och fin vigsel och vädret var ju kanon:-) Är glad för eran skull :D

Dagen igår var trevlig men väldigt varm :-) Nu får man se när det blir bröllop nästa gång :-)

Idag ska jag och älsklingen, Maria, Patrik och William åka till min morbror och mina kusiner för min kusin Anton fyllde 18 igår och min kusin Melvin fyller 2 år idag:-) Det ska bli trevligt tycker jag:-)

Ha de så bra tills vi hörs igen :-)
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar