torsdag 19 maj 2011

!!!!

Helgen var jättebra tycker jag.. I lördags så var jag hemma hos mina kära föräldrar och kollade på Eurovision Song Contest. Det var roligt att Sverige och Eric Saade kom trea, oerhört bra:-) Det blev en lång kväll men en trevlig sådan med varma mackor bland annat..

I söndags eftermiddag så jag och älsklingen, mamma, pappa, Maria och Patrik och William i Nybro. Det var min kusin Erica som hade fyllt 16. Jag och älsklingen köpte stora bokstäver i trä till henne med hennes namn. Vilket hon verkade uppskatta väldigt mycket=) Där blev det jättegoda kakor och jättegod tårta, alltid lika trevlig och träffa släkten:-) På kvällen kollade vi på Sveriges final i hockey vm men de gick ju tyvärr inte så bra, men men..

Veckorna rullar på och idag är det redan torsdag..Ikväll så var jag, älsklingen, mamma och pappa i Nybro hos min morbror och kusiner. Vi skulle hämta en tvättmaskin.. Det blev även fika och kaffe och massa prat, väldigt trevligt:-) Kvällen avslutades hos Maria och Patrik.

Ha de bra och ta hand om er!
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar