söndag 27 mars 2011

Helgen!

Idag är det söndag och snart har denna helg också gått.. Vart tar tiden vägen egentligen? I fredags kväll så var jag och älsklingen hemma hos mina föräldrar.. de var barnvakt åt lilla William... =) Det var en trevlig kväll..=)

Igår så var jag, Jessica, Philippa och Matilda på långpromenad till Skälby i det sköna vädret..Philippa fick leka mycket och sen fikade vi och vi avslutade med att gå runt och kolla på alla djuren...Var en mycket härlig dag... Senare på kvällen så var jag hemma hos Jessica..Vi hade en liten tjejkväll kan man säga:-) En mycket trevlig lördag måste jag säga!:-)

Vaknade vid sex imorse så nu sitter jag vid datorn och skriver på min individuella uppgift som ska lämnas in imorgon.. Har inte mycket kvar nu så passar på och skriver nu så jag kan göra något annat idag:-) Får se vad som händer idag, det återstår och se:-)

Imorgon är det en långdag för mig i skolan.. Börjar vid 09.00 och slutar enligt schema 19:00...



Jag och William i fredags kväll.. Vi busade som vanligt..Fick även sjunga godnattvisa för honom och natta honom...=)




Busfröet:)

Pussar & Kramar
A

2 kommentarer:

  1. Åhhhh, Skälby så mysigt. Där var länge sedan jag var, måste dit sedan när vi kommer till Kalmar:)).
    Hoppas det gick bra med pluggandet och ha det bra i skolan i morgon! Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Hejsan Gumman!

    Vilket fint blogginlägg du har gjort. Du är duktig på att formulera dig =). Älskar dig puss och kram din kärlek Krister!

    SvaraRadera