måndag 21 mars 2011

Måndag!

Idag skulle min älskade morfar fyllt 93 år, jag saknar honom så otroligt mycket och sänder en extra tanke till honom idag...jag hade önskat jag kunde ringa och säga grattis men skänker en tanke istället. Men jag tror han har det bra där han är och att han får fira den med mormor. Älskar er....

Nu är det måndag igen.... Har fått lite handledning idag i skolan när det gäller våran pedagogiska dokumentation som ska redovisas på fredag. Sen nu ikväll har jag och älsklingen varit på Ikea och äntligen köpt en ny madrass till våran säng och sen lite annat:-)

Vi var även och tände ett ljus på älsklingens mammas grav nu ikväll för hon skulle fyllt år idag om hon hade levt. Alltid jobbigt när det skulle varit födelsedag men jag finns för Krister och stöttar honom när han behöver det...

Denna veckan blir det till att skriva på examinationsuppgiften som ska vara inlämnad nästa vecka..får hoppas jag kan få ihop några sidor i allafall, de gick ju så bra på förra så:-)

I lördags var jag och min kära vän Jessica ute....Vi var först här hemma och lyssnade på lite musik och bara umgicks.. Senare på kvällen åkte vi in till Sandra där Lasse Stefanz var.. Det blev en riktigt trevlig och rolig kväll... Det får vi verkligen göra om snart..=)

På fredag är det dags:( Då ska min älskade mormor begravas..:( Då kommer alla känslor komma upp igen... Usch, den dagen kommer bli hemsk..

Ta hand om er allihopa....
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar