onsdag 9 mars 2011

!!!

I måndags var det en vecka sen mormor dog.:/ Jag saknar henne hela tiden, tänker på henne varje minut.. Det kommer upp så många känslor från förra veckan... Har haft det jobbigt nu ett tag.. Har fått uppsöka läkare och fått lugnande tabletter, så nu hoppas jag att jag kommer klara begravningen utan att bryta ihop totalt och sen försökt ta hand om skolan också har varit jobbigt, men har haft stöd utav min älskade Krister också som har stöttat mig..

Just när jag trodde att inget mer skit skulle komma så fick man en kraftig allergisk reaktion i lördags utav maten man åt.. Fick problem att andas, mitt ansikte domnade bort och händer likaså, kunde knappt se eller prata.. Fick åka ambulans in till sjukhuset där jag stannade halva natten... Min underbara Krister följde med och han är världen bästa stöd.. Är så lycklig att jag har dig...!!!

Känner mig trött hela dagarna och inget känns roligt... Men jag har världens bästa familj som finns där och stöttar mig, en underbar pojkvän och sambo som jag älskar över allt annat.. Och sen har underbara vänner som finns där och stöttar mig... Det är en speciell vän som har funnits extra mycket för mig denna svåra tid och det är Jessica, tack för att du är en sån sann vän som har fått mig på andra tankar..=)

Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. ÅÅ Anniz,, du kommer ta dig igenom detta jag lovar.. speciellt med hjälp av alla runt omkring dig.. du vet att vi finns å att jag finns här åxå även om vi inte ses så ofta som jag skulle vilja.. =/ förstår att det är en jobbig tid just nu,, men passa på att ha lite glada stunder åxå =) saknar dig anniz!! BIG HUG!
    // Maria C

    SvaraRadera