torsdag 24 mars 2011

Torsdag!

Idag är det torsdag.. Det verkar vara jätteskönt väder ute=) Och då måste man ju självklart gå ut en sväng men så blir inte fallet... Jag sitter inne och skriver min individuella inlämningsuppgift.. Har kommit en bit på vägen i allafall=) Ska skriva en del idag och sen tar jag ledigt resten utav dagen så fortsätter jag till helgen istället..

Ikväll ska jag vara barnvakt en stund åt Philippa stumpan..Alltid lika mysigt och ta hand om henne...Imorgon ska min mormor som sagt begravas..:( Kommer vara jobbigt men som tur är så har jag människor omkring mig...

Igår var jag och Krister ute och åt på stan...Och sen åkte vi hem till mina föräldrar och fikade och lite så..Sen kom även Maria och William..Och sen kom Patrik efter där..William är för söt, jag tycker han utvecklas för varje dag jag träffar honom..:-)

Här kommer lite bilder ifrån när jag och Jessica var på Sandra i lördags:-)



Vänner för alltid:-) Ett starkt stöd och en sann vän...!!




Jag!

Ta hand om er
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar