söndag 4 januari 2015

Tillbakablick år 2014

Så nu har 2014 gått och nu är 2015 här. Har hunnit med en hel del faktiskt och det har varit ett bra 2014 men jag tror att 2015 kan bli ännu bättre. Vi åkte på vår bröllopsresa i april, var i Göteborg i augusti. Vi har även varit 2 omgångar i älskade Skåne och även en tur i Stockholm. Har njutit av sommaren och varandra. Har umgåtts med nära och kära.

Jag har till och med fått jobb som elevassistent, visserligen bara ett vikariat fram till juni men hoppas de blir någon slags förlängning eller något . Så det är de som jag hoppas på för jag trivs verkligen på jobbet.

Jag har blivit faster för första gången i november till söta Vilma :)

Visst har det varit motgångar också, man har gått på andra intervjuer till andra jobb där de inte har lyckats. Stora delar utav 2014 har även bestått utav mycket fotboll och ishockey. Då jag följer Kalmar FF och Färjestad BK slaviskt så har det även blivit mycket sånt.

Mitt älskade Färjestad gick till final i april efter att ha börjat säsongen skitdåligt rent ut sagt men dem kämpade och krigade till sig en finalplats. Kalmar FF hade en bra säsong till en början men började sakta efter sommaren dala neråt i tabellen men klarade sig kvar i allsvenskan utan att behöva kvala :)

2014 har även varit ett år med en del grubbel också. Man har känt att man inte har dugt som person, man är dum som jämför sig med alla andra och har tryckt ner sig lite.

Jag fortsätter att drömma och hoppas på det som jag verkligen vill ha och önskar över allt annat. Så hoppas jag att 2015 blir ett underbart år...

här kommer lite bilder:






































Hoppas på ett bra och lyckligt 2015.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar