torsdag 29 januari 2015

Oturen

Oturen har verkligen varit hos oss ett tag. Först hade Krister ryggskott vid nyår och sen förra veckan klämde han sin fot på jobbet mellan en truck och en vägg. Så han fick en kraftig stukning i den så han fick vara hemma från jobbet några dagar.

Sen i söndags kväll när vi var i Trekanten och lyssnade på när hans systerdotter Frida spelade fiol i kyrkan så halkade jag i snön och klev snett riktigt ordentligt med min fot. Så den är kraftigt stukad. Jobbade 2 1/2 timme i måndags men sen gick det inte längre:( Fick uppsöka vårdcentralen och fick där svaret, en rejäl och kraftig stukning. Tack för den kände jag då..

Jag har varit hemma från jobbet hela veckan och ska även vila imorgon med. Sen är man ledig över helgen och ska jobba på måndag. Det är lite bättre i foten men har fortfarande svårigheter med att stödja på foten. Den är inlindad. Jag har kryckor att gå med så jag kan ta lite korta promenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar