lördag 24 januari 2015

Morbror Anders 50 år

Fredagen den 16 januari var vi i Vassmolösa och firade att min kära morbror Anders fyllde 50 år. Anders hade bjudit väldigt många. Då han spelar trumpet i Nybro Musikkår så var det även ett helt gäng där och spelade fin musik och de var en riktigt fin feststämning.

Det var mycket god mat, god tårta och god dryck. Min mamma och min moster Eva hade skrivit vart sitt tal och dem var som vanligt mycket bra skrivna. Eva hade även skrivit en egen text om sin lillebror som hon sjöng med annan melodi.

Jag agerade fotograf så här kommer lite bilder :)

Två utav mina fina kusiner Mathilda och Erica

Systerdotter Linnea har blivit stora tjejen


Min älskade brorsdotter Vilma

Den där blixten var inte roligt säger Vilma

Älskade barn




Den goda tårtan

Fina kusinen Mathilda

Syskonen och mina fina kusiner Mathilda och Josefine

Delar av Nybro Musikkår

Presentöppning

Min kära pappa, morbror Göran och min kära mamma

Min bror, hans sambo Martina och älskade lilla Vilma. En oerhört fin familj

Min fina bror med sin älskade dotter Vilma. Är så otroligt glad för din skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar