måndag 26 januari 2015

Härliga stund ❤️


Igår var jag och mannen hos min syster med familj. Vi fikade och åt lite god mat och busade med William och Linnea. Älskade syskonbarn vad jag älskar er. Vi tittade på Duran och Mollan på dvd och William sjöng med så sött. Vi busade lite i Linneas rum och vi är ju lika tokiga allihopa så vi passar ihop 😊

En helt underbar dag helt enkelt ❤️  




















Ni underbara barn, sluta aldrig vara dem goa och härliga barn som ni är. 

William- Han är en riktig kämpe och som han har utvecklats och blivit så duktig med talet och är en jäkel på att teckna med tecken som stöd. Han lär mig nya saker hela tiden och jag är en bättre människa på grund utav honom. Han kommer alltid ha en speciellt plats i mitt hjärta ❤️Jag är så glad att jag har fått lära känna honom och att ha just honom som syskonbarn. 💕

Och Linnea. Har blivit en sån stor och duktig tjej som växer så de knakar. En riktig härmapa är hon också.  Hon utvecklas hela tiden också och väldigt rolig är hon också och förvånar mig ofta med sina kunskaper trots att hon bara är 3 1/2 år. Oerhört glad att jag har henne i mitt liv också. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar