söndag 2 juni 2013

I fredags jobbade jag extra 7-12.. Skönt att få jobba lite extra nu innan man börjar de andra jobbet...

På kvällen tog jag och Krister bussen in till stan och till pipes of scottland.. Vi åt buffé och drack god dricka tillsammans med kristers pappa och hans sambo, kristers ena syster med man och barn.. De var mycket trevligt. Vid åttatiden hamnade vi hos min bror Andreas och hans Martina.. Vi spelade kort och drack lite vin och öl.. Vid elva tog vi bussen hem... Hamnade på ett annat trevligt ställe och var inte hemma förräns ett på natten..

Igår var vi i vassmolösa en stund.. På kvällen var jag och krister hemma hos min syster med familj.. Vi lagade tacos och sen fikade vi., spelade litr buzz m.m..

Imorgon börjar en ny vecka... Får se vad den har att erbjuda :) Pussar & Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar