tisdag 25 juni 2013

Midsommarhelgen :)

Min midsommarhelg har varit jätteskön.. Kvällen innan midsommarafton jobbade jag fram till 21. På midsommarafton var jag och min älskade blivande man hemma hos min syster och familj. Vi skulle åkt till Skälby och dansat men eftersom de hade regnat och åskat så valde vi att stanna hemma.. Vi åt sill och nypotatis.. Jag och Maria gjorde sen en jordgubbstårta ihop som blev väldigt god. På kvällen grillade vi gott, vädret blev ju kanon till slut. När barnen hade lagt sig så satt jag, Krister, Maria och Patrik på deras uteplats och åt lite snacks och drack lite gott. 








Jag hade tyvärr inga bilder på Linnèa men hon var också med och busade som vanligt :) 

Midsommardagen!
På midsommardagen skulle jag och Krister åka till Stenåsa Camping och fira hans systerdotters födelsedag men hon hade fått vattenkoppor och jag har ju tyvärr inte haft det än så vi kunde inte åka dit. Vi följde med mamma och pappa, Maria och William till Gullabo för att fira min morbror Görans födelsedag. Han har precis flyttat dit så det var spännande..

På kvällen åkte jag, Krister, mamma, pappa,Tommy och Vonne till Öland och till Björklunden i Stenåsa och traditionellt dansa som vi oftast alltid gör på midsommardagen. Det var som vanligt riktigt roligt.. 








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar