måndag 17 juni 2013

Utbildning, Williams skolavslutning och kusinbarn Robin student

För en vecka sen var jag på utbildning hela dagen inför det nya sommarjobbet. Det var lärorikt och intressant. Men man var väldigt trött när man kom hem på kvällen... Jag ser fram emot att börja jobba igen och nu på ett nygammalt ställe.

I fredags var jag med på Williams skolavslutning då han slutade förskoleklass. Jag kan inte fatta att William ska börja ettan och fylla 7 år till hösten. Vi sjöng Idas sommarvisa och efter det blev det jordgubbstårta, saft och kaffe. Jag åkte med Maria, Patrik, William och Linnea hem till dem innan det var dags att åka till Lars Kaggskolan då vårat kusinbarn Robin tog studenten. Sen blev det studentfirande resten av kvällen.. Det var väldigt trevligt..

Här kommer lite bilder...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar