tisdag 11 juni 2013

Sveriges nationaldag & Tysklandsresan...

I torsdags var det Sveriges nationaldag och det firades hemma med min Krister.... Efter att jag var sjuk i tisdags och i onsdags så var det skönt att vara någorlunda pigg... Vi åt bakad potatis med skagenröra....

Sen kom mamma och pappa hit på kvällen på lite kaffe, jordgubbar med grädde och muffins. Vi satt ute på vår uteplats och njöt av de sköna vädret...

I fredags kväll åkte jag, krister, mamma och pappa med Gårdby Buss till Tyskland för att shoppa massa dricka... Vi åkte från Rasta 21:30... Båten från danmark till Tyskland åkte 03:44 och på båten tog vi lite smörgås och njöt av lite semester...Vid 05 tiden så var vi framme i Tyskland och kunde börja shoppa.. Vi var på 4 olika ställen.. Jag och Krister skulle köpa en del dricka till vårt bröllop...

Vid 08:30 var vi allihopa färdiga och båten åkte efter 09... Sen var det dags att åka med bussen från Danmark till Kalmar igen... Det var riktigt roligt alltihopa och något jag absolut skulle kunna göra igen.. Vid 13 tiden stannade vi vid Ekerödsrasten och åt.... Vid 17 tiden var vi hemma vid Rasta igen...

 Mamma & Pappa på båten:)



 Jag :)



Mitt fina hjärta..


Jag & Mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar