tisdag 28 maj 2013

Tänkvärda ord!!

Jag och K åkte till min mormor och morfars grav i söndags. Min mormor skulle fylla 90 år idag om hon hade levt så ville åka och sätta på rosor som jag vet att mormor älskade... Det blev väldigt fint.. 

Saknar dig mormor, ska tända ett ljus för dig ikväll!!!

 Häromdagen då jag var hos mamma och pappa så kollade jag på bilder på mig då jag konfirmerades 2003 och när jag tog studenten 2007 och kom och tänka på hur mycket man har växt under dessa åren. Man börjar tänka på hur fort tiden verkligen går och att man ibland inte hänger med..

Även att man inte ska ta någonting för givet, man ska ta en dag i taget och njuta av det man har i sitt liv.. Man ska uppskatta det man har. 

Hata mindre, älska mer 

 Detta är taget 2007 då jag tog studenten...






De gula rosorna satte jag och K på mormor och morfars grav i söndags. 

Vi var som sagt även på Kristers mammas grav och satte rosor också... Jag lider verkligen och känner verkligen med Krister varje gång vi åker till graven.. Även fast han var liten då hans mamma gick bort så ser jag på honom att han tycker det är jobbigt. 

Men vet att hans mamma tittar ner på honom och är stolt över honom. Och nu ska han och jag gifta oss i höst och jag hade gjort vad som helst för att hans mamma skulle kunna vara med men vet att hon finns med honom i hjärtat.

Och jag är oerhört stolt över honom, varje dag som går och jag tackar varje dag för att han är min.

 Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar