tisdag 11 juni 2013

:)

I lördags var det bröllop på tv mellan Prinsessan Madeleine och hennes Chris O`neill. Satt tyvärr på bussen på väg hem ifrån Danmark men kollade lite på Svt play under resan och sen sammandraget senare på kvällen...

Ett oerhört vackert bröllop måste jag säga och ett fint par.. Madeleines klänning var helt underbar enligt mig.... Musiken var fin och man såg verkligen att Madeleine och Chris älskar varandra...

När jag såg kungen gå in med sin yngsta dotter så tänkte jag på hur det kommer kännas för egen del när jag går in med min pappa i september.. Det kommer vara en speciell känsla och många minnen kommer nog dyka upp i huvudet..

Det är nu mindre än 3 månader kvar tills jag och min stora kärlek själva kommer att stå framme vid altaret och säga Ja till varandra.. Och det känns underbart... Både jag och Krister längtar ihjäl oss...




 
 
Det fina brudparet, vår prinsessa Madeleine och hennes Chris...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar