måndag 11 mars 2013

Helgen :)

Det är redan måndag.. Helgen gick väldigt fort måste jag säga. I fredags jobbade jag och på kvällen kom min älskade vän Maria hit. Vi spelade Wii, fikade och bara umgicks :) Hon sov över och vi avslutade med en film :) 

I lördags var vi och provade brudklänning, tärnklänning och kläder till Krister :) Vi hittade till allihopa och detta kommer bli toppen :)  På kvällen åkte jag och Krister hem till Jessicas pojkvän Christian på Öland till hans hus. Jag, Krister, Jessica, Christian åt god mat och god efterrätt :) Det var mycket trevligt.. Vi sov över där.

Igår så tog vi mest det lugnt, det var väldigt skönt då vi var trötta.. På kvällen umgicks jag med min bästaste vän Maria :) Pratade gamla minnen bland annat.. :) 

Idag har jag varit på intervju om sommarjobb, det gick jättebra så vi får se :) Vi har även varit och bokat brudbukett, tärnbukett och sen frisör till både mig och tärnan :) Så nu kan man bocka av det, det känns toppen :) 

Denna veckan som kommer blir det trumpetövning i kyrkan inför spelningen den 24 mars, annars får veckan komma som den vill :) 

Pussar & Kramar

A

1 kommentar:

  1. Hej Gumman!

    Ja, det känns väldigt bra med vår bröllopsplanering. Härligt att både Du, jag och Maria hittade kläder som föll oss i smaken till den stora dagen.

    Du och jag för alltid. Jag älskar dig

    Din kärlek Krister!

    SvaraRadera