fredag 1 mars 2013

Jobbintervjuer plus fredag :)

Idag är det äntligen fredag... Denna veckan har bestått utav mycket vila då jag haft mycket migrän denna veckan och har huvudvärk lite från och till men de ska nog gå över snart :) Jag var hemma hos mamma och pappa i tisdags och hälsade på. Det var mammas rätta 60 årsdag. Det blev sallad med dressing, god dricka och god efterrätt senare...

Idag har jag varit på två arbetsintervjuer... Först en på morgonen inom bemanning och sen om en fast tjänst som personlig assistent. Är trött i huvudet efter detta men det kändes bra tycker jag alltihop..Sen får vi se om man får napp eller inte;) Men nu har jag iallafall varit på intervju så vet iallafall att jag är lockande och kan bidra med något;)

Det kommer bli en väldigt lugn helg, vilket är väldigt skönt...Jag och Krister ska hälsa på hans morbror en stund imorgon, det var ett tag sedan vi var där så de kan vara trevligt ;)

Jag känner att det börjar gå framåt i livet och jag har mycket saker att vara glad över :)

Pussar & Kramar
A

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Ja, det var ju jättetrevligt att hälsa på hos min bror och hans fru Helen:-). Jag tror att du behöver använda dina glasögon mer än bara vid läsning. Jag tycker det är verkligen jättekul att du fått gå på två jobbintervjuer. Jag tror på dig. Du är som sagt verkligen ämnad för att jobba inom omsorgen. Du är bäst. Idag skall vi ha en riktigt trevlig söndag, den börjar med vasaloppet:-) som sänds på teven. Du och jag för alltid din kärlek Krister<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Min morbror skulle det stå:-) hälsningar Krister

    SvaraRadera