torsdag 7 mars 2013

Lycka :)

Nu kan jag äntligen berätta för alla att det idag är exakt 6 månader kvar tills jag och Krister ska gifta oss :) Vi är väldigt lyckliga och är i full gång med vår planering :) Vi ska gifta oss i Kalmar Slottskyrka den 7 september. Det är dagen efter min 25 årsdag :)

Det har varit jobbigt att inte få prata högt om vår lycka men nu äntligen... Vi firar 5årig förlovningsdag den 24 juli och sen 6 år som par den 24 augusti.. Det känns helt underbart och rätt... Har mött mannen i mitt liv och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom... 

Nu på lördag ska vi åka iväg och titta på brudklänning, klänning till min kära tärna och kläder till Krister, ska bli helt underbart kul :)
Jag älskar dig Krister.... 

 Pussar & Kramar
A

2 kommentarer:

  1. det ska bli jätte roligt att få gå på ett bröllop. Senast vi var på bröllop var mitt och Patriks bröllop. Grattis syster min

    SvaraRadera
  2. Grattis till er-så härligt-underbart. Kärleken är ljuvlig. Kalmar slottskyrka är så fin. Kram och lycka till. Maria Persson

    SvaraRadera