fredag 10 december 2010

10 december!

Idag har jag haft min sista dag på VFU:n.. Jag kommer sakna alla pedagoger och alla barnen jag tagit hand om.. Fick kramar från var och en utav barnen...Många kramar var riktigt hårda och goa... Kommer sakna dom men kommer självklart hälsa på dom.

Nu är det lite jullov för min del, men ska jobba extra den 23 december där jag var i somras och sen får vi se om de blir något jobb nyårshelgen också..Annars blir de ett skönt jullov hoppas jag.

Vad händer ikväll då?? Jag vet faktiskt inte.. Ska nog bara sitta hemma och slappa lite.. I helgen blir det nog lite städning och så...annars får vi se vad som händer..

De börjar närma sig julen nu...Jag längtar jättemycket till julen..Jag känner på mig att den kommer bli grym..

Ha de så bra tills vi hörs igen

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar