söndag 19 december 2010

Fjärde advent!

Idag är det fjärde advent och idag har vi tänt det sista ljuset i våran ljusstake.. Var på julbord med Kristers jobb Guldfågeln på Kalmar Slott igår.. Vi var först här hemma några stycken och spelade lite Wii och pratade och så.. Sen var de julbord...Var en jätterolig kväll:-) Idag har vi bara tagit de lugnt.. har varit hemma hos min mamma och pappa en stund i eftermiddag och fikade lite...

Idag är det även 9 år sedan morfar dog, jag glömm
er aldrig den dagen 19 december 2001 när jag fick beskedet om att morfar hade dött, då brast allt för mig.. Jag saknar honom men han finns i mitt hjärta för alltid, har haft ett ljus tänt för honom hela kvällen nu...




Imorgon är det måndag, först ska jag och Krister storhandla och sen på kvällen ska jag och min underbara vän Jessica göra julgodis här hemma:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar