måndag 13 december 2010

Lucia!

Idag är det lucia... Har haft en skön sovmorgon idag för en gång skull:-) Just nu jobbar krister och jag sitter här och tar de lugnt... När han kommer blir det lite middag men sen får vi se vad som händer såhär på luciadagen..:-)

Imorgon på dagen bär de av till dramat igen..Ska bli spännande o se deras projekt dom hållit på med..Har saknat dramat väldigt mycket och ska bli väldigt kul att träffa alla igen.. Nu är det en dag mindre tills julafton....:-)

Har haft en superbra helg med min underbara vän Jessica och sen med min underbara sambo/pojkvän... Eftersom att krister jobbade kväll förra veckan så var det skönt att få spendera mycket tid med honom...Min Krister är det bästa, är så otroligt glad att jag har honom i mitt liv, han finns där och stöttar mig och älskar mig oavsett vad...

Tänk om alla kunde ha en sån underbar pojkvän som jag har... Är en lycklig tjej som har det allra viktigaste någon kan ha...KÄRLEK<3

Ha en bra dag allihopa..

Pussar & Kramar

A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar