onsdag 15 december 2010

Om mig!

Namn: Anna Gunnarsson
Född: 6 september 1988
Bostadsort: Kalmar
Hur många syskon: En syster på 33 år och en bror på 30 år
Husdjur: Två katter, Morris 16 år och Molle 1 år
Civilstånd: Förlovad med Krister sen 24 juli 2008, tillsammans sen augusti 2007
Hur träffades ni? Vi jobbade ihop sommaren 2007, lite blickar här och där. Vi träffades sen ute på krogen i augusti och på den vägen är det. :-)
Bor: Lägenhet med sin Krister sedan maj 08
Ögonfärg: Grönblåa
Hårfärg: Mörkbrun
Favoritintressen: Familjen, Vänner, mycket sport, musikintresserad
Tycker om: Sin familj, sin pojkvän, sina vänner
Ogillar: Svek, otrohet
Favorimusik: Gillar det mesta, förutom klassisk, blues bland annat
Om du skulle flytta, vart skulle de vara?: Skåne:-)
Hur ser ditt liv ut om fem år?: Förhoppningsvis lycklig, gift och har 1 barn.
De roligaste minnena i ditt liv: Studenten 12/6 -07, 24/8-07 då vi blev tillsammans, förlovningen 24/7-08, när min systerson William föddes 20/10-06 och när jag var tärna på min systers bröllop 3/7-10
De tråkigaste minnena i ditt liv: Dagen då min farmor dog, september 2001 och dagen då min morfar dog december 2001

Favoritmottot:
Lev Livet Innan Det Är För Sent, Var Rädda Om De Som Du Älskar Och Som Älskar Dig Tillbaka♥

Var dig själv, då kommer du långt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar