måndag 27 december 2010

Julhelgen!

Här kommer lite uppdatering från julhelgen..:-)

Kvällen innan julafton satt jag hemma hos min underbara vän Jessica och spelade bingolotto.. På julafton var jag och krister hemma hos min syster med man och firade jul. Vi var jag, Krister, Maria, Patrik, Andreas, Mamma och Pappa. Vi åt god mat och hade de trevligt, kollade på Kalle Anka bland annat. Är väldigt nöjd med alla julklappar jag fick.. =)

På juldagen var vi hemma hos mina föräldrar och åt mat, träffade även farfar och hans fru där. På kvällen var det utgång. Jag, Krister, min kompis Jessica och Emelie med kille skulle gå på sandra men de blev snabbt fullt så vi gick till Olearys istället men lika kul hade vi för det=) Min underbara vän Jessica följde sen på natten med hem till oss och sov över här i gästrummet, vi var uppe hela natten..

Igår så var jag och Krister hemma hos hans pappa och sambo och åt mat och massa god efterätt. Tre utav Kristers systrar var också där med sina familjer. De blev en mycket trevlig eftermiddag=)

Har haft en underbar julhelg och önskar och tror att nyårshelgen blir lika underbar=)

Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar