måndag 22 november 2010

Måndag igen!!













Här är lilla busfröt när han spelade gitarr hemma hos mina föräldrar när vi kollade på dansbandskampen..

Nu är det måndag igen... Har haft en jättebra dag på praktiken, känner verkligen att detta är rätt för mig.

Igår så var jag och killen i mitt liv hemma hos min syster med man och lilla William och busade, vi fikade även.. Syrran hade gjort en kladdkaka så den åt vi, mycket god måste jag säga..På kvällen drog jag till kapellet här hemma för o träffa min underbara vän Maria som jag inte träffat sen i somras. De var lovsångsmässa och vi sjöng massa goa låtar..

Imorgon på praktiken så ska vi till Birgittakyrkan på förmiddagen och sjun
ga adventssånger..De ska bli spännande och se vad barnen tycker om det.:-)


En bild på våran underbara kisse Molle..

Pussar & Kramar

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar