torsdag 3 september 2015

Mysdag

I tisdags hade jag lite egentid med min kära storasyster. Det är inte ofta man kan träffas bara vi två. Vi var inne i stan för att köpa doppresent. Vi ska på dop på lördag då våran kusin Emelie och hennes sambo Anton ska döpa sin lilla Alma. 

Det ska bli riktigt kul. Det var länge sen man träffade släkten nu och var på dop. 

Vi tog sen en fika inne i stan. Det var en mysig stund. 

Vi åkte hem till dem och så småningom kom William hem från skolan med skolbussen. Då blev det en liten stund med honom med. Vi lekte lite och byggde med lera.

Det är alltid lika roligt att träffa honom och man blir alltid lika glad. Han är våran lilla solstråle. Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. 

Min älskade William, moster älskar dig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar