tisdag 1 september 2015

8 år av lycka

Nu den 24 augusti så firade jag och min fina man årsdag. Det var då 8 år sedan vi blev ett par. De har varit 8 år utav lycka men även en hel del motgångar. Men tillsammans har vi stöttat varandra genom motgångarna och ditt stöd betyder allt för mig.

Tillsammans tar vi oss igenom motgångarna och tillsammans blir vi bara starkare och starkare. Och jag kan tala om att min kärlek för dig växer sig starkare och starkare för varje dag och varje år som går.

Jag kan inte riktigt fatta att det redan gått 8 år. Det har hänt så otroligt mycket på denna tiden. Vi har bott ihop i mer än 7 år och har en underbar katt tillsammans och varit gifta i snart 2 år.

Och jag längtar otroligt mycket tills vi kan bilda en egen familj du och jag. Tillsammans ska vi klara det och aldrig sluta kämpa.

Jag älskar dig, nu och för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar