måndag 7 september 2015

Födelsdag och bröllopsdag

Igår fyllde man 27 år. Jag fick en film utav min kära man och även blommor sen innan.

Mina älskade föräldrar hade även 40 årig bröllopsdag igår. Dem är min stora förebilder om hur ett äktenskap ska se ut. Dem tar hand om varandra på ett sätt som är så fint att se. En stor eloge till er som har hållit ihop i så många är. Älskar er mamma och pappa.

Vi hade lite firande här hemma igår med exotisk planka och rabarberpajer som jag bakade. Mamma och pappa fick en spa upplevelse på skansen spa denna helgen som var i bröllopspresent från oss barn.

Det var trevligt igår och härligt att umgås med sin älskade familj. Jag fick mycket fina blommor och presenter så är oerhört nöjd med min födelsedag.







 
Grattis fina mamma och pappa på eran 40 åriga bröllopsdag. Jag älskar er.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar