måndag 2 september 2013

Min möhippa!

I lördags fick jag min möhippa.. Susanne, Magnus och barnen kom hit på fika vid tio tiden. När vi satt i vardagsrummet och fikade så hörde jag något i dörren och in kommer en hel drös med damer.. Först kommer Maria in springande och tutar i en jättefin tuta som jag fick runt halsen. 

Jag får ta på mig min svägerska Susannes slöja hon hade på sitt bröllop. Jag fick ta på mig bikini inne på toaletten och fick ta ögonbindel på mig. Susanne och Maria satte på mig en gammal klänning och sen en krona med morötter som jag fick ha på huvudet. Alla som kom var min syster Maria, mamma, moster Eva, kusinerna Caroline, Emelie, Mathilda, ann-Sofie, Josefine, mina underbara vänner Jessica och Maria.. Mammas granne Yvonne och mammas kompis Annica, mina svägerskor Susanne, Kristina och Sylvia och till sist min brors flickvän Martina.

Vi skålade och de hurrade för mig.. Jag fick ta på mig mina skor och sen fick jag ögonbindel på mig. Caroline ledde mig till hennes bil och vi körde iväg. Visste inte vart vi skulle ta vägen. Vi hamnade i Kalmarsundsparken.. Jag fick sitta på en filt och alla satt runt mig. Alla hade köpt en present som dem förknippade med mig.. Vi fikade och gick mot stan.. Vi spelade musik från en bandspelare.. Jag fick göra massa uppdrag i stan.. Vi körde sumobrottning i parken.. Det var riktigt kul.. Vi badade sen.. På kvällen åt några utav oss middag på Harrys.. Sen blev det dans på Harrys :) jag, Kristina, Susanne och Sylvia var kvar längst på Harrys :) 

Denna dagen/kvällen och natten kommer jag för evigt ha i mitt hjärta. Jag njöt hela dagen.. Jag hade de jättekul och jag var hemma 01:30.. 

Tack allihopa :) pussar & kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar