lördag 7 september 2013

Min 25 årsdag 6/9 2013

Igår fyllde jag 25 år. Det var en jättebra dag.. Jag väcktes av min älskling på morgonen med frukost på sängen och jättefina öronhängen.. Vi hämtade nyckeln till lokalen vid 12.. Vid 13:30 så var jag och min älskling med min mamma och pappa inne i stan och åt på Athena för att fira mamma och pappas 38åriga bröllopsdag och min 25 årsdag. Det var trevligt.. :)

Jag fick även lite presenter av mamma och pappa :) hela eftermiddagen och kvällen var vi ute i lokalen och dukade inför vårt bröllop, de blev jättefint och vi är nöjda.. :) kvällen avslutades framför tvn och fotbollslandskamp med min älskling och min älskade vän Maria som sovit här inatt :) 

Grattis mamma och pappa som firade 38 årig bröllopsdag igår :) 

Idag gifter vi oss äntligen, jag ska äntligen bli fru Eriksson och gifta mig med mannen i mitt liv.. 

Pussar & Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar